توسعه صنایع دریایی در گرو رشد مهارت‌های فنی و حرفه ای در دریاست

شریعتمداری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه صنایع دریایی گفت: یکی از لوازم تحقق این هدف در گرو رشد مهارت‌های فنی و حرفه ای در دریاست و امیدوارم بتوانیم منافع مشترک را در راستای تحقق این هدف قائل دنبال کنیم.

تفاهنامه سازمان بنادر و دریانوردی با سازمان فنی و حرفه ای

به گزارش مارین‌پرس، دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در سه حوزه بازآفرینی شهری، جاده‌ای و بندری تفاهم نامه‌های همکاری امضا کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: حوزه صنایع دریایی و دریانوردی، حوزه کارآفرینی شهری و حوزه شبکه‌های حمل و نقل از موارد مشترک بین دو وزارتخانه است و آموزش‌های فنی و حرفه ای می‌تواند در این سه حوزه زمینه‌های رشد بخش‌ها را فراهم کند.

شریعتمداری با بیان اینکه امیدواریم با همکاری دو وزارتخانه قدم‌های مثبتی در این زمینه بر داشته شود، افزود: صنایع دریانوردی باید توسعه یابد چرا که در این زمینه شغل‌های زیادی پیش روی ماست‌.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نیروهای آموزشی و نظامی در این زمینه یکی از لوازم تحقق اهداف در جهت بالا بردن فعالیت‌های فنی و حرفه ای در حوزه دریایی است، افزود: حوزه‌های سنتی کشاورزی، کشت‌های گلخانه‌ای و کشت ماهی در دریا مورد توجه است و آموزش فنی و حرفه‌ای نقش اساسی در این بخش ایفا می‌کند.

شریعتمداری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه صنایع دریایی گفت: یکی از لوازم تحقق این هدف در گرو رشد مهارت‌های فنی و حرفه ای در دریاست و امیدوارم بتوانیم منافع مشترک را در راستای تحقق این هدف قائل دنبال کنیم.

به گزارش مارین‌پرس، متن تفاهم‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان فنی و حرفه‌ای را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطوط لوله مرحله دوم فاز ۱۳ پارس جنوبی آماده بهره‌برداری شد

ش مرداد 4 , 1399
مجری طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی از پایان عملیات پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی خطوط لوله درون میدانی سکوهای A و ‌C این فاز خبرداد.
سکوی C فاز 13 پارس جنوبی

شاید برای شما جالب باشد