جزئیات چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور

چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور برگزار شد. در بخش ایده‌بازار این رویداد گروه‌های شرکت‌کننده، ایده‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش راد، دانش‌‌‌آموزان شرکت‌‌کننده در بخش ایده‌ بازار رویداد، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن، ایده‌های خود را پس از ویرایش و تقویت برای داوران توضیح دادند.

آزاده میروکیلیT یکی از داوران بخش ایده‌بازار این رویداد گفت: داوری این بخش ایده‌بازار این رویداد را یک گروه ۶ نفری از استادان و متخصصان بخش‌های علمی رویداد انجام دادند.

این داور اضافه کرد: از هر گروه منتخب، یک نماینده به‌مدت ۳ دقیقه به معرفی ایده خود می‌پردازد و سپس به مدت ۲ دقیقه باید پاسخگوی پرسش‌های داوران باشند.

میروکیلی افزود: تیم داوران ایده‌ها را با پارامتر‌هایی چون طرح مسئله، تناسب راه‌حل، شفاف بودن ارزش پیشنهادی، شناسایی مشتریان، اعتبارسنجی مدل کسب درآمدی، ارائه حرفه‌ای، تمایز با رقببان و ساختار هزینه می‌‌سنجند.

داور این رویداد گفت: ایده‌های خوبی از نظر علمی ارائه شده که بیشتر آن‌ها در حوزه‌های زیست‌پزشکی، زیست‌فناوری دریا و صنایع خلاق دریامحور است. /مارین‌نیوز

رویداد

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دپوی ۶۰۰۰ کانتینر در بنادر پاکستان به افزایش تورم منجر شد

ی بهمن ۱۶ , ۱۴۰۱
به گزارش مرین‌پرس، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد به علت دپو شدن کانتینر‌ها در بنادر پاکستان تورم در این کشور به بالاترین سطح در ۴۸ سال گذشته رسیده است. بر اساس این گزارش در حال حاضر هزاران کانتینر اقلام غذایی، مواد خام و تجهیزات در بنادر دپو شده، زیرا دولت واردات […]