درآمد ۸۱ میلیارد دلاری مرسک در سال ۲۰۲۲

درآمد ۸۱ میلیارد دلاری مرسک در سال ۲۰۲۲

به گزارش مرین‌پرس به نقل از ترید‌ویندز؛ درآمد شرکت مرسک در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۶۱.۷۹ میلیارد دلار بود.

بر اساس این گزارش خط کشتیرانی مرسک ۳۰ میلیارد دلار سود برای سال ۲۰۲۲ میلادی ثبت کرد کرد که انتظار دارد با وضعیت حمل‌و‌نقل کانتینری در سال ۲۰۲۳ میلادی به کمتر از  یک پنجم آن دست یابد.

«وینسنت کلرک» مدیر‌عامل شرکت مرسک در ارتباط با  گردش مالی این شرکت با اشاره به اینکه در سال ۲۰۲۱ میلادی سود خالص شرکت ۱۹.۷۴ میلیارد بود؛ گفت: در حالیکه سال قبل بهترین نتیجه مالی را در تاریخ فعالیت شرکت گزارش می‌کنیم همکاری با مشتریان و حمایت از زنجیره‌های تأمین را به سطح جدیدی ارتقا داده‌ایم.

وی گفت: در حالی مرسک به سود قابل توجهی در سال ۲۰۲۲ میلادی دست یافت که سود این شرکت  در سه ماهه چهارم نسبت به  سه ماهه سوم کاهش نشان می‌داد.

وی درآمد کسب شده در سال ۲۰۲۲ را ناشی از ۷۰ درصد نرخ‌های نقدی و ۳۰ درصد قرارداد‌ها عنوان کرد و گفت: در سال ۲۰۲۳ میلادی با چشم انداز چالش برانگیزی مواجه خواهیم بود؛ اگرچه درصددیم کسب و کار خود را سرعت ببخشیم و سعی بر این است که از فرصت‌های منحصر بفرد استفاده کنیم با این حال احتمال می‌رود در سال جاری با درآمد و سود کمتری مواجه شویم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه اقتصاد دریامحور به وضع قوانین کاربردی از سوی مجلس نیاز دارد

ش بهمن ۲۲ , ۱۴۰۱
به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریدون عباسی در حاشیه نشست فراکسیون اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی که در محل اداره کل بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: هدف از این سفر اعضای این فراکسیون به استان خوزستان، شناخت بیشتر از مشکلات موجود در مسیر […]