افزایش فعالیت تجاری بوشهر با مرکز تجاری ایران در مسکو

مرکز تجاری ایران در مسکو ظرفیت بسیار خوبی برای فعالان اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی باستین در نشست با مدیران این مرکز که به همراه تعدادی از مدیران اقتصادی استان و فعالان بخش خصوصی در مسکو برگزار شد اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه کشاورزی و آبزیان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که این مرکز می‌تواند کمک شایانی به صادرات محصولات استراتژیک استان به ویژه آبزیان، صیفی‌جات و همچنین خرما به کشور روسیه باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات بسیار خوبی که توسط این مرکز فراهم شده و از حمایت سازمان توسعه تجارت و وزارت صمت برخوردار است می‌تواند یک فرصت بسیار خوب و مطمئنی برای فعالان اقتصادی استان بوشهر بویژه در بازاریابی محصولات باشد.
باستین در پایان گفت: انتظار داریم با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر و این مرکز بتوانیم شاهد گام‌های خوبی برای حضور فعالان اقتصادی استان در بازار روسیه باشیم.
در این نشست تجار و بازرگانان استان با مدیران این مرکز پیرامون صادرات محصولات و بازاریابی آن به ویژه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور روسیه به تبادل نظر پرداختند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات ۶ دریانورد در آب‌های بندر دیر

س مهر ۴ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، محمد قاسمی اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار مالک موتورلنجی باری به مرکز فرعی جست و نجات دریایی بندر بوشهر مبنی بر عدم مراجعت شناور در موعد مقرر، بلافاصله پیام ایمنی مبنی بر مفقودی شناور به طور متناوب از مراکز کنترل ترافیک و جستجو نجات کنگان، عسلویه و […]