امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر

امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر

به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر به امدادرسانی در آب‌های دیر خبر داد و اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار یک شناور به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر دیر مبنی بر نقص فنی (خرابی سکان)، پس از انجام هماهنگی لازم یدک کش پولاریس ۱۰ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت اقدام به انتقال موتور لنج مضطر به سمت بندر دیر کرد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: یدک کش پولاریس ۱۰ به همراه شناور مضطر در اسکله بندر دیر پهلو گرفت.

خسروی با اشاره به عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور لایروب در آب‌های بندر بوشهر خاطر نشان کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از انجام هماهنگی لازم یدک‌کش ماکان یک به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: یدک کش ماکان پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: یدک کش مربوطه فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرآیند ساخت بندر بزرگ خلیج فارس کلید خورد

ی بهمن ۲۳ , ۱۴۰۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند احداث بندر بزرگ خلیج فارس در مجاورت بندر امام خمینی(ره) گفت: نقشه ترانزیتی منطقه خاورمیانه با احداث بندر بزرگ خلیج فارس به سود ایران تغییر می‌کند. به گزارش راد، بهروز آقایی با اشاره به احداث بندر خلیج فارس در مجاورت […]
فرآیند ساخت بندر بزرگ خلیج فارس کلید خورد