کشف ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در گناوه و دیلم

کشف ۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در گناوه و دیلم

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از تشدید مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در اجرای طرح رعد ۱۰ دریابانان شهرستان گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در شناور‌ها و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع و طی چند عملیات موفق به توقیف پنج فروند شناور در آب‌های شهرستان گناوه و دیلم شدند.
وی افزود: در بررسی از شناور‌های توقیفی، یک هزار و ۹۴۵ قطعه لوازم یدکی، قطعات و موتور خودرو، هشت هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، پنج هزار عدد لوازم خرازی و نوشت‌افزار، ۱۵۰ طاقه پارچه معادل هشت هزار و ۷۰۰ متر و صد‌ها اقلام دیگر به ارزش ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری هشت نفر متهم، خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ خواهند کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش در ایام نوروز / افزایش نرخ هتل‌های کیش در نوروز

ی اسفند ۷ , ۱۴۰۱
مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به استقبال گردشگران برای سفر به جزیره کیش از پیش‌بینی اشغال ۱۰۰ درصدی هتل‌های این جزیره در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد. رئیس جامعه هتلداران کیش ادامه داد: در حال حاضر هتل‌های کیش در حال آماده‌سازی و تدارکات برای ارائه […]