آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه با حضور رئیس جمهور

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: بندر گناوه آماده استقبال از سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم است و در این سفر عملیات اجرایی طرح توسعه جامع این بندر آغاز که به عنوان آرزوی دیرینه مردم به شمار می رود.

به گزارش راد، کیامرث جوکار اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز نخست طرح توسعه جامع بندر گناوه نویدبخش آینده اقتصادی روشنی برای بندرنشینان و رونق کسب و کار آنان است.

وی بیان کرد: این طرح شامل احداث موج شکن، دایک حفاظتی، احداث دیوار پیرامونی، عملیات لایروبی حوضچه تا عمیق منفی پنج متر است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به بندر گناوه همچنین اهم مطالبات فعالان اقتصادی گناوه در حوزه دریا و دریانوردی ارائه می شود تا از این فرصت بیش نهایت استفاده برای عمران و آبادانی بندر گناوه انجام گیرد.

جوکار اضافه کرد: بندر گناوه به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر است که زندگی و ارتزاق مردم این خطه با دریا و دریانوردی گره است.

وی یادآور شد: به واسطه پیوند ناگسستی اقتصاد بندر گناوه با دریا و دریانوردی مطالبات این حوزه نیازمند توجه ویژه است که عملیاتی شدن طرح توسعه جامع این بندر نشان از نگاه ژرف و عمیق دولتمردان به بندر گناوه است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم دریانوردی در اشتغال؛ کمتر از نیم‌ درصد!

د اسفند ۸ , ۱۴۰۱
با توجه به وعده دولت برای ایجاد چهار میلیون فرصت شغلی تا سال ۱۴۰۴ و میانگین سالانه یک میلیون شغل، بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصاد دریا، یکی از بسترهای مناسب اشتغال‌زایی در کشور محسوب می‌شود. موقعیت استراتژیک ایران در حوزه دریا، تعدد بنادر در شمال و جنوب کشور و فعالیت افراد […]
سهم دریانوردی در اشتغال؛ کمتر از نیم‌ درصد!