صفایی از میز ارتباطات مردمی سازمان و بنادر و دریانوردی در بوشهر بازدید کرد

صفایی از میز ارتباطات مردمی سازمان و بنادر و دریانوردی در بوشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی اکبر صفایی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان بنادر و‌دریانوردی به همراه حسین مذنب مدیرکل بازرسی‌، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و‌ نماینده تام الاختیار وزیر راه و‌ شهرسازی در میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه، در این بازدید از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و‌ پاسخگویی به مردم و مراجعین قرار گرفت.

 در این بازدید، همچنین وضعیت تعاونی مسکن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و استفاده از ظرفیت شهر جدید عالیشهر برای مسکن کارکنان را مورد بررسی قرار داد.

میز ارتباطات مردمی سازمان بنادر و دریانوردی و سایر شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و‌ شهرسازی از روز چهارشنبه هفته جاری برپا شده و تا روز جمعه پایان سفر رئیس جمهور پذیرای بوشهری‌ها خواهد بود.

این میز در بازه زمانی یاد شده  در مجموعه سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بوشهر برپا است.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در میز ارتباطات مردمی، مشکلات و مطالبات بوشهری‌ها با حضور کارشناسان و مدیران ذی‌ربط مورد بررسی قرارمی‌گیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در کنگان افتتاح شد

پ اسفند ۱۱ , ۱۴۰۱
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که در جریان دور دوم سفر‌های استانی و به منظور انجام سفری دو روزه به بوشهر سفر کرده است، در نخستین برنامه خود در این سفر با حضور در منطقه پارس جنوبی در عسلویه، پالایشگاه فاز ۱۴ این مجتمع […]