عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ

عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ

حجت خسروی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه ایستگاه‌های جستجو و نجات دریایی در نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند اظهار داشت: ۶ ایستگاه جستجو و نجات دریایی همراه با شش شناور پیشرفته و نوین ناجی و نیرو‌های ماهر و با تجربه در نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۵۵۰ برای پاسخگویی به اضطرار دریایی در خلیج‌فارس خاطر نشان کرد: در این زمینه هشت مرکز کنترل ترافیک دریایی پاسخگوی امدادرسانی و اضطرار دریایی هستند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شد.

خسروی اضافه کرد: ناجی ۹ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاه بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان حضور شناور‌های صیادی ایران به موریس فراهم شد

ج اسفند ۱۹ , ۱۴۰۱
به گزارش مانا؛ «سیدحسین حسینی» در آخرین روز از سفر به کشور موریس در رایزنی با مقامات این کشور درباره همکاری‌های دوجانبه شیلاتی به بحث و تبادل نظر پرداخت که در نهایت دو طرف برای رسیدن به اهداف مشترک و اجرایی کردن برنامه‌ها توافق کردند. معاون وزیر در سازمان شیلات […]