صدور موافقت اصولی برای ایجاد ۶۸ مرکز گردشگری دریایی در هرمزگان

صدور موافقت اصولی برای ایجاد ۶۸ مرکز گردشگری دریایی در هرمزگان

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۸ موافقت‌نامه اصولی جهت ایجاد تأسیسات گردشگری در استان هرمزگان صادر شده است، گفت: این هم در راستای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیز توسعه تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری استان صورت گرفته است.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری را دو هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای هزا‌ر و ۸۴۸ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد که نقش مهمی در رونق اقتصادی استان همگام با توسعه صنعت گردشگری خواهد داشت.
به گفته محسنی، موافقت اصولی‌های صادر شده جهت ایجاد ۳۱ مجتمع گردشگری، ۱۳ سفره‌خانه سنتی، دو هتل، ۶ مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، ۹ اقامتگاه بومگردی و سنتی، پنج مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، یک مرکز آب‌درمانی و یک مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، تأکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای استان هرمزگان در زمینه گردشگری دریایی و ساحلی انتظار می‌رود با ساخت و بهره برداری تأسیسات مذکور شاهد رونق هر‌چه بیشتر گردشگری دریایی در استان باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد مجدد شاخص صنعت حمل فله خشک در بورس بالتیک

ش اسفند ۲۰ , ۱۴۰۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از خبر‌گزاری بلومبرگ؛ شاخص کشتی‌های کیپ‌سایز، پاناماکس و سوپراماکس در تاریخ ۱۰ مارس نرخ افزایشی داشت. متوسط شاخص اصلی بورس بالتیک BDI در این هفته ۱۷.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.   شاخص کشتی‌های کیپ‌سایز در این هفته حدود ۴۶ درصد رشد یافت. بر […]