بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار از تور گردشگری دریایی نوروزی در بندر امام

بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار از تور گردشگری دریایی نوروزی در بندر امام

به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان برگزاری تور گردشگری دریایی که با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و فعالیت یک فروند کشتی تفریحی از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اقشار و دسته‌جات مختلف با استقبال از این امکان، از جاذبه‌های دریایی این مجتمع بزرگ بندری دیدن کردند.
تسهیل زمینه برای استفاده اقشار کم‌برخودار و تحت حمایت از جمله برنامه‌های جنبی این کشتی تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی بود که به واسطه آن گروه‌هایی از جمله اعضای انجمن حمایت از زندانیان، افراد زیرِ پوشش کمیته امداد امام خمینی و دیگر نهاد‌های حمایتی موفق به حضور و استفاده از  این تور گردشگری شدند.
همچنین با توجه به استقبال اقشار مختلف مردمی از  تور گردشگری دریایی، این روند در چند مرحله تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دنیا در حال ذخیره‌سازی کربن فراساحلی/ اروپا پیشتاز است

چ فروردین ۹ , ۱۴۰۲
 به گزارش گروه بین‌­الملل مانا به نقل از کلارکسون؛ پیشرفت‌های ذخیره‌سازی کربن در سراسر اروپا با آنچه که در آسیا و اقیانوسیه اتفاق می‌افتد جای بحث دارد. با توجه­ به داده‌­های قابل دسترس سازمان  NSTA انگلستان؛ لندن به ذخیره‌­سازی کربن تمایل بسیاری نشان داده است. قرار است در سال ۲۰۲۳ […]