نجات خدمه یک لنج باری توسط کشتی NITC

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

گروه ترابران

یکی از کشتی‌های نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران با دریافت پیام اضطرار از یک فروند موتورلنج باری، خود را به محل سانحه در آب‌های خلیج‌فارس رساند و  ۶ سرنشین موتور لنج حادثه دیده را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد که یک فروند از کشتی‌های ناوگان این شرکت در حالی که به سمت بندرعباس در حرکت بود، از یک موتور لنج باری در حال غرق شدن پیام درخواست کمک اضطراری دریافت کرد.

پس از دریافت این پیام، کشتی نفتکش مطابق با قوانین بین‌المللی دریانوردی ضمن هماهنگی با اداره بنادرو دریانوردی جزیره کیش و اعلام این حادثه، بلافاصله به سمت موقعیت شناور سانحه دیده در محدوده آب‌های این جزیره تغییر مسیر داد.

براساس این گزارش، پس از رسیدن کشتی نفتکش به موقعیت لنج باری حادثه‌دیده، عملیات نجات آغاز شد و با اقدام به موقع و سرعت عمل کاپیتان و دریانوردان کشتی نفتکش، ۶ خدمه این شناور از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران پس از اتمام عملیات نجات و ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش به مسیر اصلی خود بازگشت تا ۶ سرنشین نجات یافته را در بندرعباس به مسئولان اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل دهد.


منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشم انداز بازار فله خشک شکننده اما رو به بهبود

د مرداد ۱۶ , ۱۴۰۲
اختصاصی مانا- نگاه کلی به بازار حمل‌و‌نقل فله خشک و برجسته‌ترین نکات آن شامل موارد زیر است: تقاضا سازمان بین‌المللی پول پیش‌بینی می‌کند که تولید ناخالص داخلی چین- پس از رشد ۳.۰ درصدی در سال ۲۰۲۳، در طی سال‌های ۲۰۲۴- ۲۰۲۳  به طور میانگین ۴.۹ درصد رشد خواهد کرد. برآورد و […]
چشم انداز بازار فله خشک شکننده اما رو به بهبود