راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی کانتینری به سوریه

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

از دیگر رسانه‌ها

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری جهت حمل بار به مقصد سوریه و بالعکس کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس تلاش برای راه‌اندازی خط منظم کانتینری جهت حمل بار به مقصد سوریه و بالعکس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ سفر دریایی طراحی و برنامه‌ریزی شده که با انجام آن، مجموعاً ۶۵۲۲ TEU کانتینر بار به مقصد سوریه حمل شده است.

در این میان، ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه منظم حمل بار به مقصد سوریه را در دستورکار قرار داده است که بر این اساس، هر ماه حداقل یک سفر دریایی جهت صادرات کالا‌های ایرانی به مقصد این کشور، طراحی و برنامه ریزی شده است.

بر این اساس گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اردیبهشت ماه سال جاری، برنامه سفر منظم ماهانه به کشور سوریه را در دستور کار قرار داده و تا اسفندماه، هر ماه یک کشتی را روانه این مقصد خواهد نمود که بر این اساس از همه صاحبان کالا تقاضا می‌شود محموله‌های صادراتی خود جهت حمل به مقصد سوریه را با انجام هماهنگی با شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بسپارند.


منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری ۲ کشتی حامل ۱۴۲ هزار تُن گندم روسیه در بندرگاه امام خمینی

چ خرداد ۱۷ , ۱۴۰۲
  به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان‌نژادیان افزود: این دو محموله به تازگی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران از کشور روسیه سفارش و خریداری شده است. وی با بیان اینکه عملیات تخلیه گندم از این کشتی‌ها با استفاده از دستگاه‌های […]