اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار مانا؛ علی‌اکبر صفایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد طی سخنانی به جایگاه برتر دریایی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ارگان‌های دریایی کشور در حال حاضر در بالاترین سطح همکاری و هماهنگی هستند که این انسجام به همت مدیران و کارکنان این ارگان‌ها فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضوری مقتدرانه در آب‌های کشور و جهان دارند که زمینه‌ساز امنیت تردد شناور‌های تجاری تحت تحریم‌های ظالمانه است.
صفایی اقدام در جهت توسعه ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند خواند و ادامه داد: شرکت ملی نفتکش ایران نیز سال‌هاست اجازه نداده صادرات نفتی متوقف شود در واقع این دو مجموعه همواره تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.
معاون‌وزیر راه و شهرسازی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریا محور و حکمرانی دریایی اشاره کرد و گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور به سرپرستی معاون اول محترم رئیس‌جمهور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده است که انتظار داریم طی آن تمام مجموعه‌های دریایی کشور در هماهنگی بیشتری فعالیت کنند و سهم دریا از اقتصاد ملی به صورت روزافزون افزایش یابد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرح‌های مربوط به اقتصاد دریا محور بررسی شد

س خرداد ۳۰ , ۱۴۰۲
به گزارش بازار، امروز سه‌شنبه در نشستی با حضور محمد مخبر، آخرین وضعیت پیشرفت پارک‌های پتروشیمیایی، شهرهای مولد کشاورزی و پهنه‌های مولد سکونتی در سواحل جنوبی کشور، ارائه و بر پی‌ریزی طرحی جامع و عملیاتی برای اقتصاد دریا محور، تأکید شد. مخبر در این نشست، اقتصاد دریا محور را یکی […]