فعالیت ۵۶ ایستگاه تفریحات دریایی مازندران طی تابستان امسال

فعالیت ۵۶ ایستگاه تفریحات دریایی مازندران طی تابستان امسال

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری استان مازندران که همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، تفریحات دریایی در نوار ساحلی دریای خزر است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، افزود: با توجه به این علاقه مندی هر ساله شاهد افزایش امکانات تفریحات دریایی در استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم.

وی از اخذ مجوز برای فعالیت ۵۶ ایستگاه تفریحات دریایی در طول نوار ساحلی مازندران طی ایام تابستان امسال خبر داد و گفت: در این ایستگاه‌ها انواع خدمات تفریحی ساحلی و دریایی از جمله قایق موتوی، اسکی، شاتل، بنانا، موتور چهار چرخ ساحلی و …. به گردشگران ارائه می شود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه فصل مناسب جهت استفاده از تفریحات دریایی با گرم شدن آب و هوا هر ساله از اواخر خرداد ماه آغاز می شود لذا فعالیت این ایستگاه ها تا شروع فصل سرد سال و اتمام پیک سفر تا اواسط مهرماه ادامه داد.

به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، در طول فعالیت سه ماهه ایستگاه های تفریحات دریایی، به طور مرتب نظارت بر عملکرد این ایستگاه‌ها که مدیریت آن به عهده بخش خصوصی است، توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان کمیته اسکان و رفاه خدمات گرشگری ستاد سفر مازندران صورت می گیرد.

حسنی با اشاره به اینکه هم اکنون با شروع فصل گرما شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به سواحل استان مازندران هستیم، آمادگی لازم جهت استقبال از این گردشگران در ستاد خدمات سفر استان با برگزاری جلسات منظم در استانداری تدارک دیده می شود.

وی اذعان داشت: ستاد خدمات سفر استان مازندران در قالب کمیته‌های مختلف و عضویت تمام دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات مناسب در تمام زمینه ها به گردشگران را مدیریت و اجرایی می‌کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران اظهار امیدواری کرد: طی ایام تابستان بتوانیم با حضور پرشور گردشگران خدمات گردشگری مناسبی را به گردشگران ارائه دهیم تا سفر خاطره انگیزی را از مازندران داشته باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم دریا از اقتصاد ملی افزایش می یابد| تعریف پروژه های جدید در سواحل توسط وزارتخانه های نفت و نیرو

پ تیر ۱ , ۱۴۰۲
اکبر محمودی؛ بازار: کارگروه اقتصاد دریا محور به سرپرستی معاون اول رئیس‌جمهور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده است. این اقدام نشان می دهد که عزمی جدی در بالا بردن سهم دریا از اقتصاد ملی وجود دارد. کارشناسان و مقامات مسئول سازمان بنادر و دریانوردی می گویند: انتظار […]