سامانه نظارت و کنترل بر عملیات کانتینری در بندر چابهار راه ­اندازی شد/ تسهیل تبادل اطلاعات با سامانه جامع تجارت در بندر اقیانوسی چابهار

به گزارش مان، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این خبر، گفت: اولین مانیفست کشتی کانتینری در بندر شهید کلانتری چابهار، اواسط تیرماه جاری، در سامانه CCS بارگذاری شد.

سعید خورسندی، با بیان اینکه سامانه نظارت و کنترل عملیات کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار، اسفند سال گذشته، عملیاتی شده است، تاکید کرد: تسهیل فرایند تجارت و به منظور مدیریت عملیات اسنادی؛ نظارت و کنترل بر اپراتور‌های بندری و همچنین تبادل اطلاعات با سامانه جامع تجارت در بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، از مهم­ترین کارکرد‌های سامانه CCS قلمداد می‌­شود.  

شایان توجه است که سامانه نظارت و کنترل بر عملیات کانتینری (CCS) علاوه بر بهره­برداری در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر کانتینری کشور، در سایر بنادر کانتینری از جمله بنادر بوشهر، خرمشهر و امام خمینی (ره) نیز راه‌­اندازی و عملیاتی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف سه شناور تجاری حامل کالای قاچاق در هندیجان

ی تیر ۱۸ , ۱۴۰۲
سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: مأموران دریابانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی خوزستان به سه فروند شناور تجاری در آب‌های هندیجان مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند. وی اظهار داشت: مأموران دریابانی در جریان بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده، […]