همایش و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته برگزار شد

همایش و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته برگزار شد

به گزارش مانا، همایش و نمایشگاه و صنایع وابسته خاویار امروز با شعار خاویار ایرانی یک مزیت جهانی در مجموعه فرهنگی غدیر تهران برگزار شد.

در این همایش معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، معاونین و کارشناسان این سازمان، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی کشاورزی، سفرای کشور‌های بلاروس، اندونزی، ونزولا و نمایندگان سفارتخانه‌های روسیه، عراق، ژاپن، مؤسسات تحقیقات علوم شیلاتی خاویاری، اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان ماهیان خاویاری و … حضور داشته و شرکت هی داخلی به عرضه محصولات تولید شده در حوزه خاویار، خوراک ماهیان خاویاری، بسته بندی و تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی از خاویار پرداخت نمود.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ضمن بازدید از این نمایشگاه رهنمود‌های لازم را برای تولید تجاری برخی محصولات عنوان کرد.

لازم به ذکر است سفرای شرکت کننده در این همایش با شرکت‌های ایرانی آشنا شده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند.

همچنین تولید تجاری برخی محصولاتی که برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده بود مورد تاکید معاون وزیر جهاد کشاورزی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان بخش اول از حامیان این همایش با اهدای تندیس تقدیر شد و در ادامه در پنل‌های تخصصی با موضوعات تجارت جهانی خاویار و اهمیت آن، بهینه سازی تولید بچه ماهی و دیدگاه‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های موجود بحث و بررسی شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تولید ۲۰۰ تن خاویار پرورشی تا افق برنامه هفتم توسعه

س تیر ۲۷ , ۱۴۰۲
  به گزارش مانا، این همایش با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، سفرای کشور‌های بلاروس، اندونزی، ونزوئلا و نمایندگان سفارتخانه‌های روسیه، عراق، ژاپن، مؤسسات تحقیقات علوم شیلاتی خاویاری، اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان ماهیان خاویاری در مجموعه غدیر تهران برگزار شد. سیدحسین حسینی کل تولیدات شیلاتی را ۱۳۶۱ هزار […]