امدادرسانی به خدمه موتورلنج باری در آب‌های بندر دیر

امدادرسانی به خدمه موتورلنج باری در آب‌های بندر دیر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به امدادرسانی در خلیج‌فارس اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی های لازم شناور ناجی ناجی ۸ به منطقه اعزام شد. 

وی بیان کرد: شناور ناجی ۸ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار پس از پهلوگیری در اسکله پارس، فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مراکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پایگاه‌های امدادگر دریایی برای خدمات‌رسانی به شناورها به‌صورت شبانه‌روزی در تمام بنادر استان بوشهر فعال است و خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واگذاری مدیریت ۴ بندر صیادی به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲

چ تیر ۲۸ , ۱۴۰۲
الیاس واحدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: به دنبال اعمال سیاست‌های سازمان شیلات طی سال‌های گذشته مدیریت بهره برداری چهار بندر صیادی در استان‌های ساحلی هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران و گیلان در چارچوب ضوابط قانونی به بخش‌های غیر‌دولتی واگذار شده است.  مدیر کل توسعه و […]