نگهبان شناور نیمه‌غرق شده در بندرعباس نجات یافت

به گزارش مانا، اسماعیل مکی زاده ظهر امروز در تشریح جزئیات حادثه این شناور اعلام کرد: پیش از ظهر امروز (سه شنبه) سوم مردادماه شناور صیادی آرتمیس۲۰ که با وجود تمامی مکاتبات و پیگیری‌های قبلی به مالک شناور بدون خدمه و تنها با یک نگهبان در لنگرگاه بندر‌عباس مستقر بود به دلایلی که در دست بررسی است دچار آبگرفتگی و به‌شکل نیمه غرق در ساحل بندرعباس به گل نشست.

مکی زاده افزود: با اعلام شرایط اضطرار از سوی مرکز جستجو و نجات دریایی بندرعباس بلافاصله ناجی ۱۵ به محل اعزام و تنها خدمه این شناور که به عنوان نگهبان بر روی شناور مستقر بود را نجات داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه نگهبان شناور یاد شده در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: علل وقوع این حادثه توسط مرکز بررسی سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حال بررسی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سهم ناچیز ایران در بازار ۲۹۰میلیارد دلاری روسیه

س مرداد ۳ , ۱۴۰۲
رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به اینکه سهم ایران در بازار ۲۹۰ میلیارد دلاری روسیه فقط یک میلیارد دلار است، گفت: این داده‌های آماری نشان دهنده عملکرد خوبی در توسعه روابط تجاری و اقتصادی نداشته ایم. رضائیان با بیان اینکه بسیاری از چالش‌ها و مشکلات ناشی از تصمیم گیری ها و دستورالعمل‌های […]