چین ۳۸ درصد واردات کانتینری آمریکا را تأمین می‌کند

چین ۳۸ درصد واردات کانتینری آمریکا را تامین می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ بر‌اساس گزارش بلومبرگ واردات آمریکا از چین در اکتبر ۲۰۲۳ میلادی نسبت به سپتامبر سال جاری میلادی ۲.۳ درصد افزایش یافت و به ۸۸۶ هزار و ۸۴۲ teu کانتینر رسید.  

از سوی دیگر واردات آمریکا از چین در ماه سپتامبر ۸۶۶ هزار و ۷۶۲ teu کانتینر بود که ۴.۲ درصد نسبت به ماه آگوست افزایش نشان می‌دهد.  

بر‌اساس داده‌های منتشر شده از سوی مؤسسه دکارت که بر‌اساس پرونده‌های گمرکی جمع‌آوری شده واردات آمریکا از چین در ماه سپتامبر بالاترین میزان از آگوست ۲۰۲۲ میلادی تا کنون بوده است.  

در پایان این گزارش آمده است واردات آمریکا در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۳ میلادی، بیش از ۲.۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۱۹ بود.

به طور کلی آمریکا در ماه سپتامبر ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۴۵۲ teu کانتینر ۲۰ فوتی وارد کرده که نسبت به ماه فوریه ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد که اکثر این کالا‌ها از چین وارد شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایروبی اروندرود تکلیف قانونی در برنامه ششم توسعه کشور

ی آبان ۲۱ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگارمانا، سردار غلامرضا جلالی در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی افزود: لایروبی اروندرود برای عبور شناور‌ها و کشتی‌های بزرگ الزام قانونی همه دستگاه‌های اجرایی است. وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون اقدام و همراهی مؤثری با جمهوری اسلامی ایران برای شروع عملیات لایروبی اروندرود انجام نداده است […]