هشدار زرد هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان / وقوع گرد و خاک و افزایش دما

هشدار زرد هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان / وقوع گرد و خاک و افزایش دما

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بررسی و تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، نشان می‌دهد در اغلب مناطق ساحلی خوزستان با وقوع گرد و خاک، شاهد کاهش کیفیت هوا و افزایش آلاینده‌های جوی خواهند بود.

وی با بیان اینکه هوای گرم و سوزان همچنان تا هفته آینده نیز در مناطق ساحلی خوزستان حاکم خواهد بود افزود: دمای بیشتر مناطق ساحلی از ۵۰ درجه بالای صفر عبور خواهد کرد.

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، همچنان استقرار تودۀ هوای بسیار گرم و داغ را تا هفته آینده بر روی مناطق ساحلی خوزستان نشان می‌دهد، ضمن آنکه وقوع شرجی و افزایش رطوبت در ساعاتی از روز وجود دارد.

سبزه زاری از ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی و گرمازدگی به کار گیرند.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از عموم شهروندان ساکن شهر‌های ساحلی خوزستان خواست مصرف برق خود را در روز‌های پیشِ رو که با موج گرمای فزاینده روبه‌رو خواهند بود مدیریت کنند.

گرمای شدید در روز‌های اخیر مشکلات زیادی را برای ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان ایجاد کرده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصب آزمایشی رآکتور هسته‌ای به جای سوخت کشتی نتیجه بخش بود

چ مرداد ۴ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ انجمن طبقه‌بندی ABS با همکاری شرکت مهندسی هربرت (HEC) دو کشتی به عنوان نمونه برای نصب پیشران هسته‌ای و دستیابی به نتایج آن انتخاب کرده و این نوع سوخت را در آن‌ها مورد استفاده قرار دادند. بر‌اساس این گزارش این […]