خط کشتیرانی روسی فسکو خدمات لجستیکی خود را در کریدور شمال-جنوب سازماندهی‌ می‌کند

خط کشتیرانی روسی فسکو خدمات لجستیکی خود  را در کریدور شمال-جنوب سازماندهی‌ می‌کند

به گزارش مانا، «آندری سوریلوف» رئیس هیئت مدیره FESCO و «ایگور بابوشکین» فرماندار منطقه آستاراخان، در مورد توسعه یک پایانه کانتینری در آستاراخان با یکدیگر گفتگو کردند.
این بحث جنبه‌ها و چشم‌انداز‌های مختلف این پایانه را پوشش داد که می‌تواند در خصوص ترافیک رو به رشد در کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب پاسخگو باشد.
«آندری سوریلوف» در جریان سفر خود به آستاراخان از بندر “آرمادا” و تأسیسات کشتی‌سازی آستاراخان (ASPO، بخشی از USC) بازدید و از استعداد زیرساخت‌های حمل‌و‌نقلی و زیرساختی منطقه مطلع شد.
 گروه فسکو علاقمند به ایجاد یک پایانه کانتینری مدرن در دریای خزر است و پتانسیل و نقش قابل توجهی برای آستاراخان در توسعه کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب قائل است که اهمیت کلیدی برای ارتباطات تجاری خارجی روسیه دارد.
ایجاد مراکز لجستیک در منطقه آستاراخان می‌تواند تأثیر اساسی بر توسعه زیرساخت‌ها در منطقه داشته باشد و انگیزه برای نوسازی ایجاد کند و فرصت‌های صادراتی جدیدی را برای شرکت‌های منطقه ایجاد کند.
 گروه حمل‌و‌نقل روسی FESCO یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات حمل‌و‌نقل و لجستیک در روسیه است که در بخش‌های بنادر، راه آهن، لجستیک یکپارچه و سایر شقوق حمل‌و‌نقل فعالیت دارد.
سبد دارایی‌های متنوع، اما یکپارچه، فسکو را قادر کرده تا راه حل‌های لجستیکی door-to-door ارائه و تقریباً تمام مراحل زنجیرۀ ارزش حمل‌و‌نقل چندوجهی را کنترل کند.
 خط کشتیرانی فسکو روسیه اکنون نقشی اساسی در زمینه حمل مستقیم محمولات کانتینری بین بنادر سواحل غربی هند و بنادر نووروسیسک و سنت پترزبورگ ایفا می‌کند و پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۲۳ میلادی بالغ بر ۹۰ هزار تی‌ای یو کانتینر را از طریق کانال سوئز بین هندوستان و روسیه جابه‌جا می‌کند و اکنون توجه فسکو برای ایجاد یک پایانه کانتینری مدرن در آستاراخان و استفاده از ظرفیت‌های کریدور شمال – جنوب و استعداد بنادر دریای خزر می‌تواند یک نقطه عطف واقعی در تسهیل تجارت و حمل و نقل بین دهلی و مسکو از طریق بنادر و خاک ایران باشد.
اخیراً ترکمنستان نیز با حمایت روسبه به کریدور شمال – جنوب پیوسته و فعالیت خط کشتیرانی فسکو در دریای خزر بین بنادر ترکمن‌باشی و آستاراخان می‌تواند به اتصال مؤثر کریدور تراسیکا به کریدور شمال- جنوب منجر شود.
منبع:portnews.ru

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهر ماه آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به رویداد کارآفرینی در حوزه ناوگان بدون سرنشین دریایی

چ مرداد ۴ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، محورهای این رویداد شامل طراحی مفهومی ناوگان بدون سرنشین، رانش خودران، ارتباطات و انتقال داده، معماری ناوگان پشتیبانی از ناوگان خودمختار، موقعیت یابی استقرار، سیستم‌های چند خودرویی، رباتیک منبع باز، تولید و تکثیر دقیق و سریع، میدان‌های تست و آزمون محصولات و ارزیابی مناطق برای استقرار ناوگان […]