پاکسازی سواحل تنگستان از آلودگی‌های نفتی

پاکسازی سواحل تنگستان از آلودگی‌های نفتی با مشارکت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی مقابله با آلودگی دریایی و سواحل استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر آلودگی نفتی در ساحل بندر عامری تنگستان تیم شش نفره مقابله با آلودگی نفتی اداره کل با تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شد.
وی بیان کرد: نوع آلودگی تاربال‌های نفتی (گلوله‌های نفتی) و با منشاء نامشخص بود که عملیات شناسایی منشا آلودگی همچنان در دست اقدام است.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در این عملیات که با مشارکت شورای اسلامی بندر عامری انجام شد حدفاصل اسکله مرزبانی و خورشهاب تنگستان پاکسازی شد.
خسروی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: بندر بوشهر از لحاظ تجهیزاتی با بهره‌گیری از شناور دریاپاک مجهز به پیشرفته‌ترین شناور مقابله با آلودگی‌های دریایی در حوزه خلیج فارس است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نبرد عربستان و امارات برای تصرف بنادر یمن

ش مرداد ۷ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، موقعیت استراتژیک و منابع یمن، آن را به عرصه مهمی برای اعمال قدرت تبدیل کرده است، از همین روی امارات و عربستان به دنبال تأمین منافع دریایی خود در دریای سرخ و خلیج عدن هستند که نقش مهمی در مسیرهای تجاری دارند. به ویژه آنها […]