پایانه صادراتی موادمعدنی نگین بوشهر بیش از ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پایانه صادراتی موادمعدنی نگین بوشهر بیش از ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد شکیبی نسب در بازدید از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: احداث پایانه موادمعدنی مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم صادراتی استان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: پایانه احداث موادمعدنی بیش از ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می‌شود براساس برنامه زمان بندی در موعد مقرر به اتمام برسد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: پروژه جاده دسترسی و پل مسیر مجتمع بندری نگین نیز اکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت دارد که پیش بینی شده تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به اهمیت جاده دسترسی مجتمع بندری نگین وضعیت اجرایی این جاده به صورت مستمر رصد و راهکار‌های لازم برای اجرا پرشتاب پروژه اعمال می‌شود.
وی گفت: این پروژه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی شده است که با اتمام آن، وضعیت دسترسی هم استانی‌ها به شرکت‌های محدوده مجتمع بندری نگین و جزیره شیف تسهیل می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی خط جدید کشتیرانی کانتینری در دبی برای تجارت با روسیه

ش مرداد ۲۱ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر نیوز؛ شرکت CStar Line توسط مالکان ناشناس در دبی تأسیس شده که مدیریت آن بر عهده فردی به نام زسلت کاتونا است بر‌اساس این گزارش شرکت تازه تأسیس شده برای افزایش ظرفیت کانتینر در ۱۸ فروند کشتی تعداد ۲۳۰۰۰ teu کانتینر […]