توقیف شناور صیادی غیرمجاز حامل گازوئیل قاچاق در لنگرگاه بندر گناوه

توقیف شناور صیادی غیرمجاز حامل گازوئیل قاچاق در لنگرگاه بندر گناوه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از جمله مهمترین مأموریت‌های مرزبانی است، اظهار داشت: طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی، مرزبانان موفق شدند با تشدید گشت‌های دریایی، یک فروند شناور باری حامل سوخت گازوئیل قاچاق شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال کشف شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات، افزود: متهم فاقد مجوز و خارج از لیست مجوز صید بودند که به همراه سوخت مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان افزود: سود سرشار حاصل از فروش محموله قاچاق گازوئیل، افزایش تقاضا از سوی دلالان و قاچاقچیان در دریا، کاهش صید ناشی از کم شدن منابع آبزیان خلیج فارس و دیگر امور باعث شده تا بسیاری از صیادان به قاچاق گازوئیل روی آورده ولی مأمورین ما با تلاش شبانه‌روزی خود مانع از فعالیت‌های این قاچاقچیان خواهند شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«فولاد» به داد کشتی‌سازی می‌رسد

س مرداد ۳۱ , ۱۴۰۲
شرکت صنایع کشتی‌سازی ایزوایکو و فولاد هرمزگان به‌منظور توسعه همکاری‌ها و دستیابی به تفاهمات بیشتر فاز تازه‌ای را از همکاری با یکدیگر آغاز کردند. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان به همراه جمعی از مدیران این مجتمع عظیم تولیدی فولاد کشور با […]
«فولاد» به داد کشتی‌سازی می‌رسد