افتتاح ۶ پروژه پرورش ماهی در قفس دریایی در استان بوشهر

افتتاح ۶ پروژه پرورش ماهی در قفس دریایی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عقیل امینی در آیین آغاز عملیات اجرایی مرکز تولید مولد میگو عاری از بیماری در منطقه تنگستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیارد ریالی این طرح توسط بخش خصوصی اظهار داشت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد ثابت و ۱۱۰ میلیارد ریال جاری اجرا شده است.

وی ظرفیت این مرکز را تولید دو هزار قطعه مولد میگو عاری از بیماری دانست و افزود: مرکز تولید مولد میگو عاری از بیماری در منطقه تنگستان در زمینی به مساحت سه هکتار با زیر‌بنای ۱.۶ هکتار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح زمینه اشتغال ۴۰ نفر فراهم می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از افتتاح ۶ طرح در حوزه شیلات در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت ۶ پروژه تولید ماهی در قفس دریایی، استخر‌های پیش‌ساخته و بتنی با ۱۷۶.۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها دو هزار تن به ظرفیت تولید ماهی پرورشی کشور افزوده شده است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی خط مسافری دریایی ایران-عراق ویژه زائران اربعین حسینی/ امکان انجام ۲۰ سفر دریایی از طریق ۳ فروند شناور به صورت روزانه

پ شهریور ۲ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، مهدی فرمهینی فراهانی با اشاره به اینکه سازمان بنادر تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از مسیر دریایی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: پس از تشکیل کمیته حمل‌و‌نقل سفر‌های اربعین حسینی در وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت برقراری سفر‌های […]