بارگیری سکوی میدان نفتی رشادت از شرکت صدرای بوشهر

بارگیری سکوی میدان نفتی رشادت از شرکت صدرای بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سکوی میدان نفتی رشادت با تلاش متخصصان داخلی در صدرا بوشهر ساخته شد و در دومین روز از هفته دولت عملیات بارگیری آن برای نصب در این میدان نفتی آغاز شد.

استاندار بوشهر در آیین بارگیری سکوی p4 در شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مرحوم مهندس رستم قاسمی در صنعت دریایی کشور تحول بزرگی ایجاد کرد و در صدرا و در مجموعه شهید محلاتی، اقدامات بزرگی برای پویایی صنایع دریایی انجام داد.

وی افزود: صدرا امروز با تلاش‌های صورت گرفته جایگاه ویژه‌ای در کشتی سازی و سکوسازی دارد و امروز یک پروژه بزرگ شش هزار میلیارد تومانی را تکمیل و شاهد بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت در این منطقه هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت ملی نفت ایران و شرکت صنعتی دریایی صدرا همکاری مناسبی دارند و شاهد ایجاد اشتغال پایدار در مجموعه صدرا هستیم که این روند باید تقویت شود.

محمدی زاده بیان کرد: شرکت صنایع دریایی ایران صدرا در ساخت سکوها و ساخت شناورها و کشتی های بزرگ دریایی و تعمیر شناورها جایگاه خاصی دارد و با کارهای ارزشمند فنی و دانشی به جلو حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه های بزرگتر نیز در این مجموعه باشیم و مدیریت استان از صنایع استان حمایت و پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دمای هوای آبادان از ۵۰ درجه عبور کرد/ تداوم هوای بسیار گرم و طاقت فرسا در مناطق ساحلی خوزستان

ج شهریور ۳ , ۱۴۰۲
محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با تقویت سامانه کم ارتفاع جنب حارّه‌ای، اغلب مناطق ساحلی خوزستان همچنان شاهد دمای بالای ۵۰ درجه در سه روز آینده خواهند بود. وی گفت: با نیسم دریا به خشکی، میزان رطوبت اغلب شهر‌های ساحلی خوزستان روندی […]