تولید آبزیان تا پایان دولت سیزدهم ۴۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد

تولید آبزیان تا پایان دولت سیزدهم ۴۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس سازمان شیلات ایران در بازدید از طرح پرورش ماهی در قفس سازمان اوقاف در بندر رستمی با اشاره به طرح پرورش ماهی در استان بوشهر موفقیت آمیز بوده است اظهار داشت: مشارکت در تولید آبزیان در استان بوشهر افزایش یافته که خدمات جهادی و انقلابی استاندار بوشهر در حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان ستودنی است.

سید حسین حسینی با بیان اینکه استان بوشهر در پرورش ماهی در قفس دریایی را الگو دانست و بیان کرد: استان بوشهر در پرورش ماهی دریایی گام‌های مهم و بلندی برداشته که این مهم در راستای  برنامه هفتم توسعه در توجه به اقتصاد دریایی است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر در طرح پرورش ماهی در قفس همه پای کار هستند افزود: پرورش ماهی در دریا از احکام مهم برنامه هفتم توسعه  است که در استان بوشهر این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: باید استان بوشهر به‌عنوان یک مزرعه الگویی برای سرمایه‌گذاران معرفی کرد.

وی استان بوشهر در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف آبزیان را الگو و نقش آفرین دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر می‌تواند در ترویج فرهنگ آبزی مصرفی با هنر‌های متعدد عرضه غذای آبزیان به سایر نقاط کشور نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان شیلات ایران با تأکید بر توجه به زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس گفت: در استان بوشهر در توسعه زنجیره ارزش آبزیان اقدامات مهمی انجام شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ان‌شاءالله امید می‌رود با همت همه مسئولان، متخصصان، سرمایه‌گذاران بتوانیم آن تحولی که حداقل در پایان دولت سیزدهم تدوین شده محقق شود.

حسینی از ایجاد ۷۵ هزار فرصت شغلی در طرح‌های پرورش آبزیان تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: بر‌اساس تعهد سازمان شیلات تا پایان دولت سیزدهم ۴۰۰ هزار تن به ظرفیت تولید آبزیان در کشور که بیشتر آن پرورشی است افزوده می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاق سوخت در چابهار ‏

ش شهریور ۴ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، موسی عباس‌زاده محمودی صبح امروز با اشاره به جریمه ۱۹ میلیارد ریالی قاچاق سوخت بیان کرد: پرونده مربوط به حمل کالای قاچاق به مقدار ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا […]