تخلیه و بارگیری ۲۷ میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر

تخلیه و بارگیری ۲۷ میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد شکیبی نسب با بیان اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان افزایش یافته است اظهار داشت: در آن مدت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر یازده گانه استان بوشهر با افزایش ۲۱.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴.۶  میلیون تن رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر با رشد ۹.۷ درصدی به حدود ۲۷ میلیون تُن رسید.

وی بیان کرد: در شاخص تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی نیز عملکرد بنادر استان بوشهر در ۵ ماهه امسال با رشد ۷.۴ درصدی به بیش از ۲۲ میلیون تُن افزایش یافته است.

شکیبی نسب ادامه داد: در مدت یاد شده میزان صادرات بنادر استان بوشهر با رشد ۱۹.۶ درصدی به ۱۳ میلیون و ۱۸۴ هزار تن و میزان ترانزیت کالا هم با رشد ۱۰۵ درصدی به ۱۱ هزار تُن رسیده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در پنج ماهه امسال همچنین ۶۸ هزار کالای کانتینری در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه امسال همچنین سه هزار و ۵۶ شناور در بنادر استان بوشهر تردد کردند که از این تعداد شناور یک‌هزار و ۱۲ شناور با ظرفیت بالای ۱۰۰۰ تُن بودند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم تامین کشتی‌های مورد نیاز برای صادرات مرکبات از دریای خزر

پ شهریور ۱۶ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، جلسه کمیته حمل و نقل ترکیبی (دریایی و زمینی) صادرات مرکبات و کیوی با حضور نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، گمرک، استاندارد ، کشتیرانی دریای خزر و نمایندگان شرکت های مرتبط در بندرامیرآباد برگزار شد. در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های […]