افزایش ظرفیت عملیاتی بنادر روسیه برای صدور غلات

افزایش ظرفیت عملیاتی بنادر روسیه برای صدور غلات

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از پورت نیوز؛ با توجه به اینکه اخیراً گردش حمل غلات از طریق واگن‌های خطوط ریلی با مشکلاتی مواجه شده است روسیه نسبت به افزایش و اتقای توان عملیاتی بنادر برای صدور غلات اقدام کرده است.

 «آرکادی زلوچفسکی» رئیس اتحادیه غلات روسیه در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: تقویت زیر‌ساخت‌های بندری روسیه با توجه به تنگنا‌هایی که در ارتباط با حمل غلات از طریق راه‌آهن طی ماه‌های اخیر به وجود آمده بود  تقویت شده و سالانه  به ۸۰ میلیون تُن رسیده است در حالیکه در گذشته  این رقم با توجه به  آمار‌های مربوط  ۶۰ میلیون تُن بود.

به گفتۀ وی لجستیک غلات روسیه اخیراً با ایجاد مشکلاتی در خطوط ریلی به علت کمبود واگن با توقف‌های ۳۰ تا ۵۰ روز مواجه شد که با رفع مشکلات فعالیت‌های عملیاتی به منظور صدور غلات افزایش یافت و فعالیت‌ها به سمت تقویت زیر‌ساخت‌های بندری  تغییر جهت داد به گونه‌ای که در حال حاضر کشتی‌ها قادرند غلاتی را که در انبار‌ها دپو شده‌اند به راحتی صادر کنند.

وی در پایان گفت: با توجه اینکه مشکلات ناشی از قیمت و امکانات محدود بارگیری و کنترل وزن در حمل‌و‌نقل جاده‌ای وجود دارد تلاش می‌کنیم مشکلات این بخش نیز به زودی رفع شود.

به هرحال بنادر این کشور از آمادگی کامل برای حمل غلات به سایر نقاط جهان برخوردارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود موج عظیم گردشگران به سواحل دریای خزر

ج شهریور ۱۷ , ۱۴۰۲
فضل الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان فصل تعطیلات تابستانی و از سوی دیگر همزمان شدن با تعطیلات رسمی، شاهد ورود موج عظیم گردشگران به سواحل دریای خزر هستیم. معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود روند […]