برگزاری جشن روز جهانی دریانوردی ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در لندن

برگزاری جشن روز جهانی دریانوردی ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در لندن
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت بین‌المللی دریانوری؛ شعار امسال روز جهانی دریانوردی “۵۰ سالگی  MARPOL  تعهد ما ادامه دارد”.

بر‌اساس این گزارش در این مراسم که به همت  سازمان IMO برگزار می‌شود و به صورت آنلاین برای تمامی اعضا در کشور‌های عضو IMO قابل دسترسی خواهد بود مباحثی مانند عملکرد زیست محیطی دریایی، کاهش زباله‌ها از کشتی‌ها، حمایت از نوآوری در تولید سوخت دریایی، کربن زدایی در بخش دریا، تأمین مالی برای ارتقاء صنعت کشتیرانی سبز و لزوم مشارکت و همکاری کشور‌ها به منظور پویایی صنعت حمل‌و‌نقل دریایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سازمان IMO ضمن دعوت از تمامی اعضا به منظور برگزاری هرچه بهتر این روز در سراسر جهان از آنان خواست د‌ر تاریخ ۲۸ سپتامبر بنادر، کشتی‌ها و بنا‌های تاریخی دریایی، موزه‌ها و نشانه‌های دریایی به صورت نمادین آذین‌بندی شود.

در ادامه اطلاعیه IMO آمده است از تمامی کشور‌های عضو درخواست می‌شود تا با استفاده از هشتک WorldMaritimeDay# در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین برگزاری این جشن را منعکس کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد "مرکز گردشگری دریایی چالوس" با سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد ریال

ش شهریور ۲۵ , ۱۴۰۲
احمد تجری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای توریسم دریایی در شمال و نوار ساحلی دریای خزر، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی در این منطقه از کشور در دستور کار دولت قرار گرفته است. مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت […]