کشف ۲۳۰ میلیارد ریال محموله قاچاق از یک شناور در بندر عسلویه

 

کشف ۲۳۰ میلیارد ریال محموله قاچاق از یک شناور در بندر عسلویه

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی بوشهر اظهار داشت: تردد تمام شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر رصد و پایش می‌شود.

وی با تأکید بر برخورد با قاچاق کالا گفت: کالا‌های فاقد اسناد معتبر قانونی تحت پیگیرد قرار می‌گیرد و ضبط می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی یک شناور حامل انواع کالای قاچاق در نوار ساحلی بندر عسلویه خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران مرزبانی کنگان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در بندر عسلویه را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ شرفی از کشف انواع محموله‌های قاچاق از این شناور خبر داد و تصریح کرد: مأموران در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۲۵۰۰ دست انواع پوشاک، ۲۰ دستگاه یخچال فریزر، ۱۰ دستگاه ماکروفر، ۱۹۰ دستگاه بخور، ۳۴۵۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل، ۵۰ عدد ساعت هوشمند، ۲۱۸۰  عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۵۰ جفت انواع کفش و چهار دستگاه آلات موسیقی کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این راستا سه متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تامین مالی صندوق توسعه ملی برای خرید کشتی‌های باری، تجاری و تفریحی

س شهریور ۲۸ , ۱۴۰۲
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ گروه ترابران سرپرست معاونت بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از اعطای تسهیلات و همچنین مشارکت این صندوق برای خرید کشتی، نفتکش و حتی شناورهای تفریحی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ترابران، رضا محمدی با اشاره به نقاط ضعف کشور در زمینه حمل‌ونقل دریایی […]