توزیع سوخت سبز در بنادر آمریکای لاتین

توزیع سوخت سبز در بنادر آمریکای لاتین

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ دستیابی به اهداف IMO ۲۰۲۰ به منظور کربن‌زدایی کامل از صنعت کشتیرانی و تأمین سوخت سبز از جمله گزینه‌های مناسبی است که در حال حاضر در اکثر نقاط جهان مورد استفاده کشتی‌ها قرار می‌گیرد.

در این ارتباط شرکت Monjasa در بنادر آمریکای لاتین سوخت سبز را به میزان ماهانه ۵ تا ۷ هزار تُن به  به مراکز ذخیره و کشتی‌ها تحویل می‌دهد.

«جسپر نیلسن» مدیر گروه Monjasa در این زمینه گفت: Monjasa فعالیت خود را به منظور تحویل سوخت در بنادر آمریکای لاتین به ویژه بندر کارتاگنا در کلمبیا متمرکز کرده و ماهانه بین ۵ تا ۷ هزار تُن سوخت سبز را به این بنادر تحویل می‌دهد.

وی در ادامه افزود: تصمیم داریم عرضه سوخت سبز را در بنادر اصلی آمریکای لاتین و کانال پاناما انجام دهیم.

«کامیلو آنگولو فراند» مدیر بازرگانی Monjasa نیز در ادامه گفت: از آنجاییکه اطمینان داریم تا سال ۲۰۵۰ میلادی سوخت‌های سبز به ویژه سوخت زیستی یک گزینه مناسب برای انطباق با استراتژی IMO است به همین جهت این نوع سوخت را در بنادر آمریکای لاتین، آمریکا، دانمارک، دوبی و سنگاپور ادامه می‌دهیم.

وی در پایان گفت: از آنجاییکه برخی کشور‌ها امکان تولید این نوع سوخت را ندارند به همین جهت تصمیم گرفتیم این نوع سوخت را به مراکز ذخیره مستقر در بنادر تحویل دهیم.

شایان ذکر است: Monjasa یک شرکت خدمات‌رسانی سوختی است که مقر آن در سنگاپور است و با ۵۰۰ کارمند در سراسر دنیا سالانه شش میلیون تُن سوخت سبز را در بنادر و آب‌های بین‌المللی عرضه می‌کند.  

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساختمان و برج مراقبت ترافیک بندر خرمشهر ساخته می‌شود

س شهریور ۲۸ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، علی عسکری افزود: ساختمان مرجع دریایی و برج کنترل ترافیک بندر خرمشهر با ارتفاع یک‌هزار و ۸۰۰مترمربع ساخته خواهد شد. وی با بیان اینکه ساختمان مرجع دریایی و برج کنترل ترافیک بندر خرمشهر با هدف ارتقای ایمنی […]