کشف محموله ۴۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک شناور در بندر ریگ

 

کشف محموله ۴۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک شناور در بندر ریگ

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، برخورد قاطع با قاچاق در ابعاد گوناگون را در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال مبنی در مهار تورم و رشد تولید برخورد با قاچاق کالا یکی از اولویت‌ها است.

وی رصد مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تردد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس دائم رصد و پایش می‌شود و با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رشد تولید و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه مرزبانی بندر گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری را در اسکله بندر ریگ شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ شرفی افزود: از این شناور اقلامی شامل ۲۰ هزار عدد لوازم‌التحریر، ۷۰۰ کیلوگرم پوشاک، ۱۴۰۰ جفت کفش، بیش از ۴۵۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر کالا‌ها کشف شد.

وی اضافه کرد: مرزبانان ضمن توقیف یک فروند شناور، دو متهم را نیز به مقام قضایی معرفی کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه قاچاق حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تأکید بر تقویت همکاری‌ها در دریای خزر/ ابراز تمایل بلاروس برای مشارکت در کریدور شمال-جنوب

چ شهریور ۲۹ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا؛ روز دوشنبه هفته جاری، همایش فرصت‌های تجاری دریای خزر بین ایران، روسیه و بلاروس در شهر آستاراخان روسیه و با حضور جمعی از مقامات سه کشور و مدیران بنادر بخش روسی دریای خزر برگزار شد. در این همایش «لیوتین» دستیار ویژه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری فدراتیو روسیه، […]
تأکید بر تقویت همکاری‌ها در دریای خزر/ ابراز تمایل بلاروس برای مشارکت در کریدور شمال-جنوب