دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی برگزار می‌شود

دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی برگزار می‌شود

به گزارش مانا، عباس رئیسی از برگزاری دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی به مناسبت هفته گردشگری در بندرعباس خبر داد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ادامه داد: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه آموزش گردشگری مشق آفرینش و با همکاری میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز چهارشنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ در بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود، افزود: ژاله امینی رئیس گروه برنامه ریزی و مدیریت تالاب‌ها و مهدی شیرخانی مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان مدرسان این دوره آموزشی هستند.

وی ادامه داد: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

رئیسی تأکید کرد: علاقه‌مندان و فعالین صنعت گردشگری می‌توانند از طریق لینک www.b2n.ir/wtd1402 در این دوره آموزشی شرکت نمایند. 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

 امروز؛ پایان کار ۳۱ طرح ساماندهی دریا در مازندران/ افزایش نقاط خطرآفرین در سواحل

د مهر ۳ , ۱۴۰۲
فضل الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به گستردگی نوار ساحلی استان مازندران به طول ۷۲۰ کیلومتر، گفت: ایجاد شرایط امن برای شنای گردشگران  یکی از مهمترین مواردی است که همزمان با گرم شدن آب و هوا هر ساله از خرداد ماه در دستور کار استانداری مازندران […]