پهلوگیری کشتی ۶۳ هزار تُنی کنجاله سویا در بندر امام خمینی

پهلوگیری کشتی ۶۳ هزار تُنی کنجاله سویا در بندر امام خمینی

حمید بدوی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این محموله نهاده دامی توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهادکشاورزی از برزیل سفارش و خریداری شده است.

وی گفت: عملیات تخلیه و حمل یکسره آن به مناطق مختلف کشور با استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای شروع شده و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

بدوی افزود: واردات نهاده‌های دامی طبق برنامه تنظیمی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به منظور افزایش ضریب امنیت غذایی ادامه خواهد داشت و مشکل خاصی در این ارتباط وجود ندارد.

به گفته وی واردات نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

بنا به اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بیش از ۲.۵ میلیون تُن کالا‌های اساسی (غلات و نهاده‌های دامی) در انبار‌های بندر امام خمینی نگهداری می‌شود.

پارسال حدود ۱۵ میلیون تُن کالای اساسی از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده است.

بندر امام خمینی به عنوان “هاب” واردات کالا‌های اساسی (فله) پرترافیک‌ترین بندر کشور پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خروج بقایای یک کشتی قدیمی از کانال آشوراده

س مهر ۱۸ , ۱۴۰۲
سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ گروه ترابران مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از کشف بقایای یک کشتی چوبی قدیمی به دنبال لایروبی کانال آشوراده بندرترکمن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله عباسی درباره آخرین وضعیت لایروبی اسکله‌های بندر تاریخی ترکمن، اظهار […]