«آستاراخان» میزبان همایش بین‌المللی حمل‌و‌نقل «شمال – جنوب»

به گزارش مانا، روز‌های ۳ و ۴ آبان در منطقه آستاراخان روسیه همایش بین‌المللی با موضوع کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب برگزار می‌شود.

در این همایش نمایندگان بیش از ۱۵۰ شرکت خارجی از کشور‌های ترکمنستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، روسیه، بلاروس، ازبکستان، هند، پاکستان، امارات متحده عربی و … گردهم می‌آیند و چشم‌انداز همکاری در زمینه حمل‌و‌نقل و لجستیک، در درجه اول، موضوعات عملی مربوط به اجرای پروژه کریدور حمل‌و‌نقل بین‌المللی شمال – جنوب را بررسی می‌کنند.

روز اول این همایش کارشناسان کشور‌های فوق با برگزاری ۴ نشست در مورد بازار‌های جدید، پیشنهادات سازمان‌ها در مورد تضمین حمل‌و‌نقل و ترانزیت و همچنین کنسپسیون جدید کریدور حمل‌و‌نقل شمال – جنوب، تبادل نظر می‌کنند.

انتظار می‌رود که در پایان همان روز نمایندگان شرکت‌های کشور‌های شرکت‌کننده قرارداد‌های سرمایه‌گذاری امضا کنند.

در دومین روز، شرکت کنندگان این همایش بین‌المللی با شرکت‌های منطقه‌ای آشنا و از بنادر آستاراخان و منطقه اقتصادی «لوتوس» دیدن می‌کنند.

این رویداد بین‌المللی با کمک استانداری منطقه آستاراخان روسیه، «روس‌ایران‌اکسپو» و باشگاه همگرایی بین‌المللی خزر «شمال – جنوب» برگزار می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصب بادبان‌های جدید برای صرفه جویی سوخت در کشتی‌های فله‌بر

چ مهر ۲۶ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، سایت marinelink اعلام کرد شرکت Berge Bulks مستقر در سنگاپور بادبان‌های جدید فولادی و کامپوزیت را به منظور کاهش مصرف سوخت و انتشار کربن تولید کرده که در مسیر‌هایی که باد مناسب وجود داشته باشد در صرفه جویی سوخت مؤثر است و باعث کاهش […]