تفاهم‌نامه اَبَر پروژه سواحل گلستان با بخش خصوصی امضا شد

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه اظهار کرد: اولویت ما پیشرفت و توسعه استان با تلاش سرمایه گذاران است و دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم.

وی بیان کرد: در این اَبَر پروژه طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، طرح گردشگری در سایت پشتیبان، پرورش میگو در فاز اول مجتمع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا ، پرورش ماهیان خاویاری، حمل‌و‌نقل دریایی و راه‌اندازی ایرلاین دیده شده و به رشد استان کمک ویژه ای می کند.

استاندار گلستان افزود: به‌صورت فراقوه‌ای از اجرای این اَبَر پروژه در استان حمایت می‌شود و ملاک ارزیابی ما از مدیران میزان همکاری آنها در چنین پروژه‌هایی است.

زنگانه ادامه داد: انسجام، وحدت و هماهنگی ما منجر به اجرای اَبَر پروژه‌ها در استان می‌شود و برای خدمت به مردم افتخار می‌کنیم که هر موضوعی را در هر جایی پیگیری و مشکلات را برطرف کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور ۱۴ موافقت اصولی احداث اسکله تفریحی در مازندران

ش آبان ۲۰ , ۱۴۰۲
حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه توریسم دریایی به عنوان نخستین اولویت توسعه استان معرفی شده است، لذا از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این صنعت حمایت می‌شود. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی […]