سیستم تصفیه و ضد‌عفونی آبِ بالاست پیش از ورود به کشتی ساخته شد

سیستم تصفیه و ضد‌عفونی آبِ بالاست پیش از ورود به کشتی ساخته شد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از پورت نیوز؛ این سیستم که توسط گروه BIO-UV متخصص در تصفیه و ضد عفونی آب و برای تأمین سیستم‌های تصفیۀ آبِ توازن کشتی‌ها ساخته شده و بر روی کشتی Neoliner ۱۳۶ که قرار است با پیشرانه الکتریکی و بادبانی حرکت کند، نصب می‌شود.

بر‌اساس این گزارش گروه BIO-UV برای تولید و ساخت این مجموعه بیش از ۱۲ سال توسط متخصصان کار کرده و هزینۀ کل آن ۶۰ میلیون یورو برآور‌د می‌شود.  

بر این اساس یک سیستم ضد‌عفونی کنندۀ آبِ توازن قبل از ورود به مخزن کشتی، تمامی جانوران آبزی و میکرو ارگانیسم‌هایی که در حین ورود آبِ بالاست ممکن است به کشتی منتقل شود را بلافاصله ضد عفونی کرده و آبِ پاک و تمیز وارد کشتی می‌شود که هنگام تخلیه به هیچ عنوان آلودگی در بنادر ایجاد نمی‌کند.  

«ژان زانوتینی»، مدیرعامل شرکت Neoline در زمینۀ تولید و ساخت این سیستم گفت که گروه تخصصی BIO-UV  سالهاست که در این زمینه برای جلوگیری از جانوران آبزی به کشتی و ایجاد آلودگی تلاش می‌کند که در نهایت موفق به اخذ تائیدیه از IMO و گارد ساحلی آمریکا USCG شده است.

به گفتۀ مدیرعامل این شرکت کشتی که سیستم تصفیه در آن نصب شده با انرژی الکتریکی و بادی کار خواهد کرد و در سال ۲۰۲۵ میلادی وارد دریا شده و انتشار گاز‌های گلخانه‌ای آن ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت که در مراحل بعدی کلاً به حد صفر خواهد رسید.

سیستم تصفیه و ضد‌عفونی آبِ بالاست پیش از ورود به کشتی ساخته شد

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسرار قایق تفریحی جف بزوس؛ بزرگ‌ترین قایق بادبانی جهان

چ آذر ۱ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، این قایق تفریحی که بزرگترین قایق تفریحی بادبانی جهان است، ۱۲۷ متر طول دارد و هزینه ساخت آن حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده است. بزوس نام کورو را به معنای حلقه یا پیچ در زبان مائوری انتخاب کرده که اغلب به آغازهای نو اشاره دارد. کورو […]