توقیف شناور حامل پوشاک و پارچه خارجی قاچاق در بندر ریگ

توقیف شناور حامل پوشاک و پارچه خارجی قاچاق در بندر ریگ

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر بیان اینکه تمام سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی است اظهار داشت: مرزبانان این استان با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی با هر‌گونه تخلف از جمله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر برخورد قاطع می‌کنند.

وی از تشدید مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و بیان کرد: به‌صورت شبانه‌روزی تردد شناور در مرز دریایی خلیج‌فارس و بنادر و اسلکه‌ها رصد می‌شود و کالا‌های بدون اسناد معتبر قانونی تحت پیگیرد قانونی و توقیف قرار می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳۸ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان این فرماندهی در بندر ریگ خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، دریادلان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری کالای قاچاق را در بندر ریگ شناسایی و کشف کنند.

سرهنگ شرفی در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان خاطرنشان کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند هفت هزار و ۵۰۰ متر پارچه، ۱۲۰ تخته پتو و ۱۰۰ دست پوشاک از یک فروند شناور باری در اسکله گمرک بندر ریگ کشف کنند.

وی با بیان اینکه یک نفر در این عملیات دستگیر شد افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق ۳۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افتتاح پروژه‌های مهم بندری استان بوشهر در دهه فجر امسال

ش آذر ۴ , ۱۴۰۲
   محمدشکیبی نسب ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری اظهار داشت: با چشم‌انداز ترسیم شده، توسعه زیرساخت‌های ۱۱ بندر تجاری استان تدوین و عملیاتی شده است تا شرایط برای رونق بیش از پیش این بنادر با رویکرد بهبود کسب و کار و افزایش فرصت‌های شغلی فراهم […]