خلیج فارس در نوار ساحلی بوشهر تا آخر هفته متلاطم و مواج است

خلیج فارس در نوار ساحلی بوشهر تا آخر هفته متلاطم و مواج است

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه از فردا سه‌شنبه سرعت وزش باد روی دریا و سواحل استان افزایش می‌یابد اظهار داشت: تا روز پنجشنبه ۹ آذر خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر متلاطم و مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد در استان بوشهر را غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت دانست و اضافه کرد: ارتفاع موج دریای خلیج فارس اکنون ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه هشدار دریایی سطح نارنجی از فردا آغاز می‌شود، گفت: سرعت وزش باد تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا تا ۳ متر از مخاطرات این نوع هشدار دریایی است.

شکوهی‌پور با تأکید بر پرهیز از تردد شناور‌ها در هشدار دریایی افزود: شناور‌های سبک و نیمه‌سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی از فردا به مدت دو روز از دریاروی برای پیشگیری از حوادث احتمالی خودداری کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم یکپارچه سازی مدیریتی در اقتصاد دریا محور

د آذر ۶ , ۱۴۰۲
مسعود پل‌مه در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص ابلاغیه اقتصاد دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، با بیان اینکه به طور قطع برای این‌که بتوانیم از ابلاغیه سیاست‌های کلی در حوزه توسعه اقتصاد دریامحور بهره‌مند شویم باید مدیریت‌ اقتصاد دریا که متفرق است را به سمت یکپارچه‌سازی مدیریتی سوق […]