رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش

 رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت ۷ آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بوشهر با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، این نیرو را راهبردی دانست و اظهار داشت: نیرو‌های مسلح نقش مهمی در اقتدار نظام دارند و اکنون نیرو‌های نظامی و انتظامی ایران با توان بالا در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را توانمند و دانش‌بنیان اعلام کرد و گفت: نیرو‌های مسلح ایران با قدرت بالا میدانی و عملیاتی در بهترین شرایط قرار دارند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید تجهیزات سخت‌افزار و نرم‌افزار در شرایط فوق‌العاده محاسبات نظامی و اقتدار هستند.

در پایان این مراسم یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح استان بوشهر با رژه آمادگی خود را برای دفاع از دین و میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرانجام کانال آشوراده بازگشایی شد

س آذر ۷ , ۱۴۰۲
سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: «تلاش‌های چندساله این سازمان درباره بازگشایی کانال آشوراده به ثمر نشست و در نهایت عملیات بازگشایی پس از لایروبی کانال، انجام شد.» به گزارش پایگاه خبری ترابران، بر اساس اعلام […]