کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲ شناور بندر دیلم

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲ شناور بندر دیلم

سرهنگ غلامرضا محقق در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر برخورد قاطع با قاچاق در ابعاد گوناگون را در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: تردد شناور‌ها در خلیج‌فارس به صورت دائمى رصد و پایش می‌شود و با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

جانشین مرزبانی استان بوشهر از شناسایی دو شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی در ورود و خروج شناورها، دو فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر دیلم شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: از این دو شناور، تعداد ۴۸۳ ثوب پوشاک و ۳۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو شامل دینام، گیربکس و سرسیلندر کشف شد.

محقق ضمن اشاره به دستگیری دو نفر در همین عملیات، تصریح کرد: عزم مرزبانان در راستای مبارزه جدی با قاچاق و در اجرای تحقق شعار سال جدی است.

جانشین مرزبانی استان بوشهر در پایان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه قاچاق از دو شناور یاد شده را بر‌اساس نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال برآورد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال جهت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری جزیره لارک

ش آذر ۱۱ , ۱۴۰۲
محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: جهت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری جزیره لارک مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل استانی مصوبات سفر استاندار به جزیره قشم تخصیص داده شده است. مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، افزود: عملیات ایجاد زیرساخت‌های گردشگری جزیره لارک، شامل برق‌رسانی به […]