نمایشگاه آبزیان با شعار ” نقش آفرینی شیلات در توسعه دریامحور” افتتاح شد

نمایشگاه آبزیان با شعار

به گزارش خبرنگار مانا، بزرگترین نمایشگاه آبزیان خاورمیانه با شعار ” نقش‌آفرینی شیلات در توسعه دریامحور” تا شانزدهم آبان برقرار است و توانمندی‌ها و دستاورد‌های صنعت شیلات و آبزی پروری را به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت بیش از شش هزار متر مربع و با حضور ۱۳۳ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته از امروز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه به مدت چهار روز تا پنجشنبه ۱۶ آذرماه در ۱۳۰ غرفه دائر خواهد بود و هر روز، جشنواره غذا‌های دریایی با هدف ارتقای فرهنگ مصرف آبزیان برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و برپایی ۳۰ کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است و پیش‌بینی شده که چندین تفاهمنامه همکاری نیز امضا شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هوای همه شهر‌های ساحلی خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی/ تداوم فعالیت بنادر با وجود آلودگی هوا

د آذر ۱۳ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوای ایستگاه‌های آبادان و اروندکنار با شاخص‌های ۱۵۷، خرمشهر ۱۵۹، ماهشهر ۱۶۴، هندیجان ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم یا قرمز قرار دارند. این میزان آلودگی برای همه گروه‌های سنی خطرناک است. طی یک ماه اخیر […]