گروه کارخانجات کشتی‌سازی چین قر‌ارداد ساخت ۳۴ فروند کشتی را امضا کردند

گروه کارخانجات کشتی‌سازی چین قر‌ارداد ساخت ۳۴ فروند کشتی را امضا کردند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ گروه کشتیرانی بزرگ چین CSSC قرارداد ساخت ۳۴ کشتی جدید را برای شرکت‌های Seaspan و Hyundai Glovis و Marintec China امضا کرد که غیر از کشتی‌های خودرو‌بر بقیه کشتی‌های تجاری حامل LNG و کشتی‌های فله خشک و کانتینری هستند.  

بر‌اساس این گزارش این کشتی‌ها دوگانه سوز بوده که سوخت اول آن LNG و سوخت دوم آن آمونیاک یا متانول خواهد بود.  

مدیر‌عامل شرکت Seaspan، در مراسم امضای این قرارداد گفت در حال حاضر ۱۳۸ کشتی کانتینری ملکی و اجاره‌ای در اختیار داریم که تصمیم داریم به بازار پُر‌رونق حامل کشتی‌های خودرو وارد شده و به تعداد کشتی‌های کانتینری خود بیفزاییم، ضمن اینکه تصمیم داریم  در صنعت کشتی‌سازی هم وارد شویم.

از سوی دیگر شرکت کشتی‌سازی Beihai چین نیز قراردادی را برای ساخت چهار فروند کشتی بزرگ و دوگانه سوز با ظرفیت ۳۲۵۰۰۰ DWT برای حمل مواد معدنی دریافت کرد که این کشتی‌ها دوگانه سوز بوده و در مسیر بین چین و معادن برزیل در تردد خواهند بود.

یکی از مدیران کشتی‌سازی چین CSSC گفت: سفارش کشتی‌هایی که به تازگی منعقد شده نتایج نوآوری و تلاش متخصصان و مهندسان گروه کارخانجات کشتی‌سازی چین را نشان می‌دهد که با استفاده از شاخص‌های فنی در کاهش آلاینده‌ها، بهره وری مناسب و اقتصادی بودن در سطح جهان پیشرو است.

در پایان این گزارش آمده است شرکت Seaspan اعلام کرده تصمیم دارد کارخانه کشتی‌سازی Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding را خریداری کند که در حال حاضر در حال مذاکره هستند که پس از انعقاد قرارداد خرید، بخشی از کشتی‌ها هم در آنجا ساخته می‌شود.

شایان ذکر است شرکت Hyundai Glovis کره جنوبی که در کشور چین نمایندگی دارد برای اجرای این قرارداد‌ها همکاری لازم را به عمل می‌آورد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آلودگی هوای شهر‌های ساحلی شادگان و هندیجان/افزایش آلاینده‌های جوی تا روز چهارشنبه

ی آذر ۱۹ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوای شادگان ۱۶۶ و هندیجان ۱۰۷ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم یا قرمز قرار گرفتند. افزایش میزان آلاینده‌های جوی در شهر‌های ساحلی خوزستان تا روز چهارشنبه که همزمان با افزایش ناپایداری جوی است ادامه خواهد داشت. […]