انباشت بسیار زیاد کانتینرها، مشکل صنعت حمل و نقل جهانی

 

انباشت بسیار زیاد کانتینرها، مشکل صنعت حمل و نقل جهانی

به گزارش مرین‌پرس، داده‌ها نشان می‌دهند که انبار‌های کانتینر که برای نگهداری کانتینر‌ها پس از تخلیه استفاده می‌شوند، کاملاً پر شده است. این به نشانه‌های بیشتری از کاهش تقاضای جهانی و رکود اقتصادی قریب الوقوع اشاره می‌کند.

تاجران و حمل‌کنندگان می‌گویند که کاهش تقاضای مصرف‌کننده جهانی نشانه عادی شدن اقتصاد جهانی پس از هجوم شدید مصرف پس از قرنطینه نیست، بلکه یک تغییر رو به پایین در اشتهای مصرف است.

«کریستین رولوف» مدیر اجرایی پلتفرم تدارکات کانتینر آنلاین Container xChange این هفته گفت: «فضای انبار کافی برای قرار دادن همه کانتینر‌ها وجود ندارد.»

گفته می‌شود برای مبارزه با انبار‌های پر و سرریز، بنادری مانند بندر هیوستون شروع به اخذ هزینه برای کانتینر‌های خالی که بیش از هفت روز در ترمینال‌ها نشسته‌اند، کرده‌اند.

به گزارش فولاد ایران، تعداد انبوه کانتینر‌ها در کشتی‌ها یا بنادر، فضای انبار را اشغال می‌کند که تنها بحران زنجیره تأمین را تشدید می‌نماید، زیرا بر تغییر موقعیت و حرکت کانتینر تأثیر می‌گذارد.

آخرین شاخص قیمت کانتینر دوباره به ۲۷۷۳ دلار در هر کانتینر ۴۰ فوتی کاهش یافته است. این ۷۳ درصد کمتر از اوج نرخ در سپتامبر سال گذشته است.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

(ویدئو) ورود اولین هتل شناور به قطر

ش آبان ۲۱ , ۱۴۰۱
به گزارش مرین‌پرس، این کشتی تفریحی ۲۲ طبقه که گنجایش ۶۷۰۰ نفر را دارد، ۴۷ متر عرض و ۲۶۲۶ اتاق دارد و مساحت کلی آن ۴۰۰۰۰ متر مربع است. World Europa اولین هتل از سه هتلی است که در قطر لنگر انداخته و دومین هتل نیز قرار است دوشنبه آینده […]