صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با مرین‌پرس در بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد ۱۱ و ۱۲ بهمن، به‌سبب وزش باد بسیار شدید جنوب شرقی، خلیج فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر به‌شدت مواج و توفانی خواهد بود.

وی وزش باد بسیار شدید جنوب شرقی، توفانی شدن خلیج فارس را از مخاطرات هشدار سطح قرمز دریایی اعلام کرد و گفت: اختلال در تردد شناور‌ها و فعالیت‌های دریایی در از مخاطرات هشدار دریایی قرمز است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر لغو تمام تردد‌های دریایی در خلیج‌فارس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: لغو تمامی تردد‌های دریایی از جمله فعالیت صیادی با شناور‌های سبک و نیمه سنگین یک ضرورت است.

شکوهی پور ادامه داد: ضمن اعمال محدودیت در فعالیت‌های دریایی و ساحلی و آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای مقابله با خسارات احتمالی، از برپایی هر‌گونه برنامه و تفریحات در نوار ساحلی و دریا، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تمام برنامه‌های فضای باز در مناطق ساحلی در مدت یاد شده پرهیز شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عزم روسیه و ترکمنستان برای ایجاد مرکز لجستیک در آستاراخان

د بهمن 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه یادداشت تفاهم بین مرکز حمل‌ونقل و لجستیک ترکمنستان و منطقه ویژه اقتصادی لوتوس روسیه در جهت اجرای پروژه سرمایه گذاری برای ایجاد مرکز لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستاراخان امضا شد. به گزارش سی نیوز به نقل از مرین‌پرس، بر اساس این تفاهم نامه پس […]

همچنین بخوانید: