بودجه سال آینده سواحل مکران بررسی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمیسیون عمران مجلس، روز گذشته بودجه پیش‌بینی شده برای سواحل مکران در سال آتی را با حضور دبیر شورای عالی توسعه سواحل مکران بررسی کرد.

به گزارش راد، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ این کمیسیون، بودجه پیش‌بینی شده برای سواحل مکران در سال آتی با حضور دبیر شورای عالی توسعه سواحل مکران بررسی شد.

شارلی انویه‌تکیه، عضو کمیسیون عمران مجلس، در تشریح جزئیات جلسه روز گذشته این کمیسیون اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون بودجه‌های پیش‌بینی شده برای وزارت‌خانه‌ها مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه کمیسیون عمران احمد وحیدی، وزیر کشور و سردار دهقان، دبیر شورای عالی توسعه سواحل مکران حضور پیدا کردند و بودجه پیش‌بینی شده برای سواحل مکران در سال آتی بررسی شد.

انویه‌تکیه گفت: در بخش بعدی جلسه کمیسیون عمران، میزبان مسئولان بنیاد مسکن هستیم و بودجه پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۲ برای این بنیاد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. / فارس

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کانال بندر آستارا؛ استانداردترین کانال در دریای خزر است/ بندر آستارا مشکلی برای پذیرش کشتی‌ها ندارد

س بهمن 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم در بندر آستارا از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده است، گفت: استانداردترین کانال ممکن در دریای خزر در بندر آستارا ایجاد شده است و این بندر مشکلی برای پذیرش […]
کانال بندر آستارا؛ استانداردترین کانال در دریای خزر است

همچنین بخوانید: