حضور مقتدرانه در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دپیلماسی دفاعی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مانا، امیر دریادار شهرام ایرانی عصر یکشنبه در همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان در شناورهای سطحی و زیرسطحی با اشاره به اینکه افتخار ناوگروه‌ها به مردم گزارش می‌شود، گفت: امروز هم روحیه جهادی در دریا وجود دارد و تاریخ زیبای ایران زمین در عرصه دریایی در حال نگارش است.

وی افزود: امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلیتیکی نظام در اقیانوس‌های جهان حرف برای گفتن دارد و در حوزه جو و اقیانوس به کسی نیاز نداریم و با تکیه به دانش دانشمندان خود در عرصه‌ها حضور داریم.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی در حوزه بهداشت و درمان امکانات و تجهیزات مجهزی داریم و سلامت همکاران و نیروها در اولویت قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اظهار اینکه مجهز به بانک خون نمونه و مدرن هستیم، گفت: همچنین در زمینه تغذیه علاوه بر خوددکفایی قادر هستیم به کشورها و شناورهای دیگران نیز کمک کنیم.

وی با اشاره به برپایی همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری تصریح کرد: برای همایش آینده برای حضور کشورهای مختلف برنامه ریزی می‌شود و در قالب تفاهمنامه‌هایی به این مسأله توجه شده است.

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر این که امروز صحنه جنگ تغییر کرده و دشمنی‌ها رو به افزایش است، افزود: اگر نتوانیم پیشگیری کنیم باید در حوزه درمان هزینه‌های سنگینی انجام دهیم.

وی تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبردهای دانشگاه دریایی برشمرد و گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهانی برگرفته از دیپلماسی دفاعی است و نشان دهنده اقتدار میهن است.

این همایش سه روزه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش و مازندران و دانشگاه دریایی حضرت علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه طب، بهداشت و درمان به نمایش گذاشته شد. امیر ایرانی قبل از افتتاحیه همایش از نمایشگاه جنبی در حاشیه این همایش بازدید کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر مشکل‌ساز شده است/ لزوم تولید یک نرم‌افزار مشترک میان دستگاه‌های ذیربط برای حل مشکل

ی اسفند 7 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تاکید کرد: باید برای هماهنگی و تسهیل در حل مشکل کالاهای متروکه موجود در بندر خرمشهر، یک نرم‌افزار جامع مشترک میان دستگاه‌های اجرایی ذیربط تولید شود. در این نشست نمایندگان سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) […]
انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر مشکل‌ساز شده است

همچنین بخوانید: