هشدار سطح نارنجی هواشناسی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس بررسی و تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، به علت وزش باد‌های شدید، آب‌های شمال غرب خلیج فارس و آب‌های ساحلی و آبراهی خوزستان از روز دوشنبه تا جمعه متلاطم و مواج هستند.
وی گفت: افزایش سرعت باد نسبتاً شدید تا شدید با مخاطراتی همچون احتمال غرق شدن شناگران و آسیب به شناور‌های سبک، تفریحی، اختلال در ورود و خروج شناور‌ها به بندرگاه، پاره شدن تور‌های صیادی در آبراه‌های اروندرود، بهمنشیر و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی و آسیب به تأسیسات دریایی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از عموم شناور‌های صیادی و باری خواست تا بهبود شرایط جوی، سفر‌های دریایی خود را متوقف کنند.

سبزه‌زاری از ملوانان و صیادان خوزستانی خواست وضعیت جوی و پیش‌بینی آن را به صورت آنلاین از درگاه هواشناسی خوزستان دریافت کنند.

وی همچنین از قایق‎‌های گردشگری و تفریحی در مناطق ساحلی خوزستان خواست به منظور حفظ سلامتی گردشگران و پیشگیری از حوادث احتمالی، فعالیت خود را متوقف کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خوزستان ظرفیت‌های خالی برای توسعه آبزی پروری دارد

ی اردیبهشت 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا، سیدحسین حسینی در جمع کارشناسان و مدیران شیلات خوزستان افزود: ظرفیت‌های استان خوزستان به گونه‌ای است که به تنهایی می‌تواند به اندازه کل کشور در حوزه شیلات تولید داشته باشد، اما هنوز دارای ظرفیت‌های خالی است. وی با بیان اینکه سرانه مصرف […]

همچنین بخوانید: